Bine aţi venit pe - Portalul Nr.1 - din Moldova unde puteţi privi Posturi TV On-Line din Moldova

Sorina Știrbu de la ”Prima Oră” părăsește Prime TV, după ȘAPTE ani de activitate

Sorina Știrbu, reporter la matinalul “Prima Oră” de la Prime, părăsește postul de televiziune, după șapte ani de activitate. Anunțul a fost făcut de ea într-o postare pe pagina sa de Facebook, menționând că ”în televiziune oamenii vin și pleacă”, iar acum este rândul ei. Totuși, Sorina a precizat că admiratorii o vor putea auzi la postul de radio Muz FM.

”A fost o perioadă frumoasă, în care am cunoscut mii de oameni, am făcut mii, și nu mi-e frică să spun cifra asta, mii de reportaje, am adunat milioane de emoții și istorii pe care le voi povesti, cu siguranță, copiilor, nepoților! Vreau să le mulțumesc tuturor celor care, de-a lungul anilor, m-au suportat, susținut, au plâns alături de mine când era cazul ori s-au bucurat sincer”, scrie în mesajul său.
De asemenea, aceasta i-a adresat un mesaj de mulțumire Luminiței Popa, producătoarea emisiunii ”Prima Oră”:
”Luminița, știi că ne leagă mult mai multe decât relația asta profesională, tu ai fost cea care m-a motivat de la bun început să am încredere în ceea ce fac, pentru că eu pot fi bună și să nu-mi fie frică, ci să găsesc în mine curajul de a pune vocea pe texte (nu-mi plăcea vocea mea, inițial, tre' să recunosc), să fac transmisiuni LIVE ori să adresez întrebări incomode intervievaților!”.
Sorina Știrbu însă nu părăsește totalmente domeniul mass-media, astfel cei care doresc să îi audă vocea o pot asculta la programul matinal ”Muzele Dimineții” de la Muz FM.